Salta al contingut principal

Cronologia de un cumul de desproposits 15 de MARÇ DEL 23

 ja he parlat amb la gestoria x reclamar l’ascens de categoria professional i li comentaran al EMPLEADOR 


la nòmina està ben aplicada en quan l’enquadrament de la baixa, contingència professional el problema no és tan de l’empresa gestoria si no com t’he comentat és de metge de capçalera i la mútua que no l’han enquadrat bé que no et recomano ara reclamar això per la via administrativa judicial per què no són ni 200 €. Si podem mirarem que l’empresa li doni alguna cosa a compte tot i que no té perquè fer-ho.




OK perfecte tanquem tema doncs. 
 li demanarem el certificat digital per poder tramitar l’atur. L haurem d inscriure també el servei d’ocupació de Catalunya tràmit previ.


Comentaris